مرحله 4 نارسایی کلیه با بالا سطح کراتینین و ایمنی پایین چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 نارسایی کلیه با بالا سطح کراتینین و ایمنی پایین چگونه آن را درمان

همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است. و ایمنی پایین را بیمار سرد و عفونت به راحتی. پس چگونه برای درمان سطح کراتینین بالا و ایمنی پایین در بیماری مزمن کلیوی در ارتباط با بسیاری از مردم. امروز می خواهم به شما یک داستان بیمار در مورد این جنبه به اشتراک بگذارید، به امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند.

روی، مرد، 37 ساله، یک بیمار بیماری کلیوی مرحله 4 مزمن از هند، که فقط به بیمارستان ما پذیرفته شد چند روز پیش آمده است. با توجه به توضیحات خود او آسان برای دریافت سرد است اما هیچ نشانه آشکار وجود دارد، به جز 3-4 بار ادرار کردن در هر شب. بنابراین او هرگز فکر نمی کردم او کردم تا بیماری کلیوی، تا زمانی که به بیمارستان بروید، هر دو کلیه را نشان می دهد کوچک تحت سونوگرافی. بنابراین به منظور ایجاد تشخیص بیشتر و درمان بیماری خود، او را به بیمارستان ما آمد (هیچ درمان موثر درمان بیماری خود را از ریشه آن وجود دارد).

قبل از درمان سیستماتیک ما شرایط، سطح کراتینین خود است بالا تا 5.2، و او از فشار خون بالا رنج می برند را برای مدت طولانی. با توجه به عملکرد پایین کلیه، ادرار بی رنگ است. با توجه به شرایط بیماری خود، کارشناسان ما را یک برنامه درمانی برای him- پا حمام درمانی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. پس از سه روز، همه چیز بهتر رفت، ادرار به نظر می رسد تاریک، صورت می رود روشن و خلق و خوی خود را نیز بهتر می شود. چه چیزی بیشتر، او تا به خداحافظی به سرد است. تا به حال، آن را در مورد 20 روز درمان است، اگر چه او نیز نیاز به درمان برای یک دوره است، اما او به نظر می رسد درست مثل یک فرد عادی. ما امیدواریم که او می تواند به زندگی عادی در آینده نزدیک عقب.

به طور کلی، مرحله 4 نارسایی کلیه سخت به درمان است، اما می توان آن را به خوبی کنترل شده و پیشرفت می تواند متوقف شود و یا معکوس با کمک درمان مناسب. ما امیدواریم که همه مردم با این وضعیت می تواند یک زندگی با کیفیت داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بگو داستان خود را، مرحله 4 نارسایی کلیه، بالا سطح کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: